Legile
-I-
Populaţia
României scade. Ce se întâmplă? Care sunt cauzele acestei plăgi sociale şi cum o putem vindeca?
Unii refuză
să vadă răul. Li se arată România care îşi pierde sângele, care slăbeşte, care se stinge.
Li se spune: România piere! La acestea ei răspund în doi peri sau înţepat şi-şi reiau somnul pentru o clipă întrerupt. Ce le pasă? După ei potopul! Dacă depopularea nu e oprită va veni sfârşitul. Putem asista indiferenţi la aşa ceva?
Li se spune: România piere! La acestea ei răspund în doi peri sau înţepat şi-şi reiau somnul pentru o clipă întrerupt. Ce le pasă? După ei potopul! Dacă depopularea nu e oprită va veni sfârşitul. Putem asista indiferenţi la aşa ceva?
-II-
Depopularea are trei cauze: pervertirea legilor, pervertirea moravurilor şi
pervertirea conştiinţelor.
Legile sunt incomplete şi rele. Ele nu opresc depopularea.
Legile sunt incomplete şi rele. Ele nu opresc depopularea.
Ineficienţa legilor existente în materie de depopulare e un subiect
greu de epuizat. Trebuie totuşi încercată o abordare a lui pentru a arăta sursele răului. Trebuie mai ales vorbit de doctrine şi de practici criminale care ne împing în
neant.
-III-
Potrivit malthusianismului populaţia globului ar creşte în
progresie geometrică, 1, 2, 4, 8, 16, etc., în timp ce mijloacele de existenţă ar
creşte în progresie aritmetică, 1, 2, 3, 4, 5, etc.. De unde ar rezulta necesitatea reducerii populaţiei pentru a nu o condamna să
moară de foame. Pericolul de suprapopulare, invocat de Malthus, e fictiv. Orice om onest şi raţional o poate constata. Dacă malthusianismul ar fi doar o teorie vehiculată printre savanţi nu ar fi
nimic. El e însă propagat public, metodic şi activ.
Malthusianismul nu e singurul factor de depopulare. Mai sunt şi numeroşii copii asasinaţi înainte de naştere. Ei sunt o adevărată armată care ne-ar făcut mari servicii dacă s-ar fi aflat
sub drapelul României. Câţi sunt? Cifrele înspăimântă. Din 1990 până acum au fost avortaţi 23.000.000 de copii.
Avortul era un obicei în societăţile greacă şi romană. Pe măsură ce ne eliberăm de disciplina Evangheliei recădem sub jugul mârşăviilor antice. Îndepărtându-ne de Hristos ne îndreptăm spre decadenţă şi moarte.
Avortul era un obicei în societăţile greacă şi romană. Pe măsură ce ne eliberăm de disciplina Evangheliei recădem sub jugul mârşăviilor antice. Îndepărtându-ne de Hristos ne îndreptăm spre decadenţă şi moarte.
-IV-
Legea ar trebui să sancţioneze tot ce lezează fiinţa
naţională. Impunitatea într-un astfel de caz e pentru viitorul nostru cel mai funest
dintre pericole. Cei care fac legile şi cei care le aplică au o mare responsabilitate.
Parlamentul şi justiţia par însă să se dezintereseze de valul
de imoralitate care ne copleşeşte. Din vârful scării administrative până jos se închid ochii la faptele cele mai
scandaloase. Pe măsură ce depravarea creşte, numărul sancţiunilor scade. Nu se face aproape nimic pentru a combate distrugerea moralităţii. Şi cum avem fetişismul autorităţii, tindem să considerăm acceptabile idei şi
fapte pe care legile nu le condamnă.
-V-
Legile nu
doar că nu opresc depopularea, ci chiar o favorizează. Legea divorţului, în forma actuală, e un exemplu în acest sens. De la simplificarea procedurilor de divorţ procesele între soţi s-au înmulţit
şi depopularea s-a accentuat.
Surprinde? O mare parte a Familiilor din prezent sunt sterile pentru că sunt întemeiate pe
individualism. Soţii se
căsătoresc pentru ei, pentru plăcerea lor şi de copii nici nu vor să audă.
Simplificarea procedurilor de divorţ înlesneşte răspândirea individualismului şi prin aceasta dă o grea lovitură natalităţii. Promotorii divorţului rapid au avut în vedere soţii şi au ignorat naşterea de copii.
Simplificarea procedurilor de divorţ înlesneşte răspândirea individualismului şi prin aceasta dă o grea lovitură natalităţii. Promotorii divorţului rapid au avut în vedere soţii şi au ignorat naşterea de copii.
Posibilitatea de a divorţa uşor, afectând Familia, duce la destrămarea
societăţii. Ea răspândeşte idea că în căsătorie nu contează decât plăcerea, că fecunditatea
cuplurilor nu e importantă şi că se poate sacrifica datoria pasiunii. Cu astfel de idei devenite principii o societate ajunge direct în sicriu. Or dacă simplificarea formalităţilor de divorţ are urmări atât de grave ce poate
rezulta din dezincriminarea homosexualităţii şi din preconizata legalizare a
căsătoriilor dintre persoane de acelaşi sex?
-VI-
Se
crede că tot ce e votat de un parlament e just, admirabil, perfect. Fals! Un lucru rău nu devine bun dacă apare într-o lege.
Legile
omeneşti nu vor îmbunătăţi viaţa societăţii dacă nu se întemeiază pe Legea
Divină. Fără Dumnezeu orice legislaţie e o calamitate. Principiile Legii Divine sunt: Familie trainică şi numeroasă, căsătorie între
bărbat şi femeie. Ele sunt indiscutabile. Dar dacă aceste principii nu se regăsesc în legile noastre ele nu vor fi
niciodată admise de toată lumea.
Având de ales între
Legea Divină aspră care apără şi legea civilă care permite o vom prefera pe cea
care ne stânjeneşte mai puţin. Cunoscute fiind slăbiciunea, capacitatea de a se amăgi şi patimile bietei firi
omeneşti nici nu ar putea fi altfel. Adăugaţi la aceasta că legea civilă, chiar defectuoasă, păstrează o aparenţă de
autoritate care impune şi care asigură adeziuni.
Predescu Virgil
____________________________
AMOR PATRIAE NOSTRA LEX
____________________________
AMOR PATRIAE NOSTRA LEX
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu